men de va självaste faaaaaan :-(

Jag kunde räknat ut de själv igentligen för meningen med mitt liv är uppenbarligen att må bajs på riktigt.
Redan samma kväll då jag kommit hem från sjukhuset börja ja känna mig krasslig o tempen börja gå upp...
Nu äter jag medicin med paracetamol så jag vet inte hur de e med febern.
Men det äckliga som kommer ur hålet har blivit mer.
Alltså när jag åkte in i lördags så hade jag väldigt ont, svullen, öm och det kom mkt och tjockt klegg från hålet.
Sen fick jag ju stark antibiotika intravenöst och efter ett dygn blev jag redan bättre.
Men dom valde att avsluta antibiotikan efter 3dygn, varför kan jag inte svara på.
Men nu är jag tillbaka på ruta ett nästan.
Svullnaden är tillbaka, klegget är mer o tjockare, det är ömt och enda skillnaden är att jag har inte så sjukt ont än.
Varför kunde jag inte fått behålla antibiotikan jag förstår inte :-(
Så med störst sannolikhet kommer jag snart hamna på sjukhus igen, ofta undrar jag vad det är för liv jag lever och om de verkligen går att kalla det för liv ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0