Nice... eller inte!

Som vanligt med hem och barn så hur ont man än har och hur dålig man än är så ska saker göras och jag ger mig ofta fan på det trots smärtor och skit.
Igår kväll skulle jag som vanligt fixa för kvällen, plocka ur diskmaskinen städa undan efter att barnen gjort kvällsmacka, ladda kaffet för morgonen och allt det där...
Där står jag i köket och hör hur det plaskar, som om jag glömt att stänga av kökskranen... men nejdå!!! Det va min ÄCKEL PÄCKEL gastrotube som öppnat sig, så det som rann ut va mitt maginnehåll!!!!!!!!
Fan jag ville bara dö av skam, barnen fick panik, men det är ju inget farlig men det luktar och jag känner mig som den mest äckliga person på denna jord, jag skämdes inför mig själv och inför mina barn, sjukt jag vet.
Men man kan ju inte hjälpa vad man känner eller hur det känns.
Jag bröt iaf ihop =( jag hatar gastrotuben och hur vidrig den får mig att känna mig =(
Ni som varit med ett tag vet ju att jag inte alls tyckte om mig innan tuben heller men nu känns det sju resor värre ska ni veta, ett stinkande hål i magen, fan va nice.... eller inte.
Så less och trött på detta.
Undrar hur det känns att känna att man duger till det yttre, att man är fin och okej och inte ett missfoster, äcklig och dan........j

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Stackare,du måste få hjälp med äckeltuben.Får jaga dom med svetslåga så att dom får dit knappen..........Tänker mkt på dig.KRAM

2012-09-05 @ 10:18:41
URL: http://elligrta.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0