Om 2-3v...

Om 2-3v får jag träffa kirurgen så nu gäller det bara att andas och klara varje dag, jag är less så fruktansvärt less på allt! Jag har inget liv längre och så är det bara, inte ett värdigt iaf.
Satan vilket högt pris man fick betala för att gå ner i vikt och TRO att man skulle få tillbaka hälsan och kanske en gnutta självförtroende...
Hälsan är åt helvete och vad är självförtroende?
Känner mig vidrigare än någonsin men vad spelar det för roll igentligen...
Konstigt skulle det väl vara annars då det hänger en äcklig slang ur magen, det kommer vätska och äckel från hålet, huden hänger och dinglar, ne men det e ju nice på riktigt eller?
Kom och tänka på det när jag duchade, vad svårt det är att vara naken fast det bara är jag där, svårt att se sin egen kropp.
Då kan jag ärligt säga att det va lättare som tjock,
Då va allt utfyllt och man såg inte ut som ett "freak"..
Jag "gömmer" mig mer för allmänheten idag än vad jag gjorde innan gbp open, jag är betydligt mer ensam idag än vad jag var då.
Och jag som trodde jag skulle få bli den sociala tjej jag en gång va med massa folk runtomkring mig, men nej så blev det ju inte.
Saknar den jag en gång va, den tjej som umgicks med en massa människor va ute och fika i skövde varje dag och hängde med på en massa saker, nu sitter jag här som om det sociala livet är över och förbi.
Jag vet oxå att jag sitter här idag enbart för barnens skull, det är dom som fått mig att orka kämpa orka en dag till, för vad hade jag haft om jag inte hade dom?
En del kanske hade sagt livet, men jag har ju inget liv, mitt liv består av smärtor och bitterhet och jag är fylld av ångest.
Nej ni det va inte så här det skulle vara, det va inte så här det skulle bli bara för att man gjorde en gbp operation =(

Kommentarer
Postat av: Milla

*skickar över kramar*

2012-09-03 @ 13:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0