Seriöst, va faan!

Denna vecka har ju som vi vet inte varit till min fördel.
En uppdat.
* Gråtit och gråtit ännu mer, kännt mig mer ensam än någonsin iom detta med kroppen, beslutsångesten inför en operation.
*smärtorna från helvetet och med det så har ju fröken ångest varit för jävla ihärdig.
*Kontakten av en person som kommit att betyda massa för mig som jag behandlat allt annat än väl, som idag inte mår så bra, men som med all förståelse inte vill ha min hjälp, eller ha med mig att göra överhuvudtaget.
*glasögonen som gick sönder.
*Grym tandvärk, plus bortbitna flisor från tänder.
*sömnlösheten varje natt.
Plus allt annat skit då givetvis...
Men som sagt det är ju bara fredag idag så givetvis va ju inte all skit slut där...
Igår fick jag super konstiga kramper i magen som stråla ut mellan skuldror, gick över rätt fort ca 20 detta hände 2gg och jag vart ju skit skraj, kunde knappt få luft =( detta hände efter välling intag.
Sen efter den vällingen har magen varit som en ballong typ, ömt jävlar runt tuben och givetvis har det runnit ut mer äckel än innan.
men idag tänkte jag att jag måste ju ge mig välling igen om jag ska få ngn ork och börja få någon som helst rutin på skiten, så jag koppla på allt.
En påse välling, 500ml, på över en timme, ca 80min.
Jag lät det rinna jätte sakta då jag inte ville att det skulle bli som igår.
Men det hjälpte inte, ont, svårt att andas och magen som en ballong, va är detta?
Så har det ju inte gjort innan, och det rinner en massa gojs o äckelpeckel ur hålet.
Nu har det gått över 4tim sen vällingen intogs och jag har jätte ont, svullen och det rinner ut gojs... gör ondare nu än för ngr timmar sedan.
Väntar på att det ska ge med sig för jag vill inte åka in till det magiska sjukhuset, nej jag väntar eller som dom på sjukhus alltid säger, jag avvaktar ;)
Smärtlindringen hjälper inte och som nu när jag ligger på rygg i soffan så ser jag gravid ut, skoj så.
Då får ni tänka på att annars när jag ligger på rygg åker huden och det ner så jag ser riktigt slim ut, men det är allt annat än vad jag ser ut att vara nu =(
Åååååå och dagen är inte slut än, men jag uppdaterar er.
För denna strandade valen kommer ligga här med sin dator så är det bara, vilken toppen fredag jag får ;)
Hoppas eran blir så mkt bättre.
fredags kram till er
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Skiiiiiit

2012-09-14 @ 16:44:35
URL: http://elligrta.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0