svar på kommentarer...

Visst kunde jag givetvis fatta själv att järn värdet va riktigt dåligt med tanke på vad ja får i mig, och hur jag mår.
Men som vanligt hur mkt ja än tjatat har ingen lyssnat, dom har inte ens orkat engagera sig så pass att jag kunnat få ta blodprov för att visa :-(
Jag hade tidigare järn injektioner det va innan mars, men av ngn anledning så togs det bort för det behövdes inte???!!!
Droppar och tabletter funkar inte då smärtorna i magen blir outhärdiga.
Nu hoppas jag på att dom sätter in järn injekt igen....
men med dom vet man aldrig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta röka. Det gör att du får sämre järnvärde. Lätt att säga, jag vet.

2012-09-21 @ 18:53:31
Postat av: Maria

Hej!
Har suttit och goggla om gastric baypass sen 4 i morse för att hitta nått att läsa om när det gäller baksidan ev en gastric baypass.Det var så jag hamnade på din blogg.Jag har själv gjort en sån operation,för 2 år sen och jag har inte haft det så lätt måste jag erkänna.Att jag fortfarande står på benen efter dessa år är ett under eftersom jag har råkat ut för det och det andra.Jag undrar om jag skulle kunna få kontakta dig via din mail?Vem vet vi kanske kan hjälpa varandra på något sätt.Du har min mailadress där uppe så maila mig gärna för det hade varit......skön är väl inte rätta ordet men att få prata md nån som har råkat illa ut efter denna operation som jag.
Mvh
Maria

2012-09-22 @ 06:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0