tårar

seriöst tar tårar aldrig slut, så fort barnen inte är nära då rinner det.... nej det forsar ner...
det är jobbigt... det är jobbigt att känna sig besegrad att kampen är över för jag inte orkar.. jag skiter i allt känner jag.
men det dåliga samvetet jag har mot min familj... det är nog det värsta :'( jag lovade mina barn att allt skulle bli så bra efter jag hade gjort min gbp op o dom längtade så.... o nu är de så här :'( känns som om jag svikit dom o det e så jobbigt...
berätta idag för min älsta dotter hon bor varannan vecka så hon är inte här nu att jag skulle göra operationen.... hon skrek NEEEEEJ!! !!! Mamma jag vill inte att du ska dö eller bli sämre gör de inte...
stackars barn...
hatar detta mer än ngt annat och jag är sjukligt bitter ska ni veta fyyyy fan.
ne nu ska ja ta mina tankar, min ångest, mina smärtor och tårar o lägga mig..
nattinatt där ute.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0