lessen o trött.

jag orkar inte o var ska jag få energi ifrån.
kämpar vidare med välling försöker få i mig en påse iaf om dagen helst två men de är en kamp.
vikten är rätt stabil pendlar mellan 65 och 71kg o de är väl okej, de borde vara det.
men jag ser och upplever ngt annat vilket får mig att må ännu mer skit..
sen denna smärta, ihärdiga jävla helvete som aldrig ger sig, jag blir så nere o så ledsen.
varför tar de aldrig slut?
jag vill inte ha de så här mer jag orkar inte.
har blivit instängd i mig själv.. skriver inte om de och jag pratar inte om de så mkt längre.
jag håller skiten inom mig fast jag bara vill skrika ut det jag känner.
även fast de är skönt att gråta i sin ensamhet så vill man inte alltid vara ensam.
jag har väl insett att jag på ngt sätt måste acceptera att så här kommer livet vara och att jag förblir en trasdocka men de är så svårt och jag vet inte hur ja ska lyckas med det?!

Ofta frågar jag mig själv om jag verkligen kan se mig själv i framtiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0