tankar...

många tankar nu...
i bland undrar jag om jag verkligen vet vad som är upp o ner, fram o bak, rätt o fel tex...
jag är gammal nu, men ibland känner jag mig som en fjortis ;-)
kan le åt så töntiga saker, bli nervös över att skriva/säga ngt töntigt eller som får mig att framstå som en korkad person. Bli generad över sånt som igentligen inte ens märks..
är det sånt som betyder att jag är mer levande än jag tror...
kan de vara så att jag är någon som kan göra någon annan glad, att det finns någon där ute som gjort bra val i livet pga mig, som kommer ihåg mig för mig.. jag lät gbp open vinna, ta över kontrollen över MITT liv.. den har många gg nu försökt ta mitt liv, men inte än.. inte än tänker jag låta den ta det heller ;-).. har lite att fixa först :-P över 6år har jag gråtit varje dag, men inte i dagarna... börjat känna så mkt annat, är de nu det är dags att ta tillbaka det enda som ska vara bara mitt, mitt liv.. är det nu jag ska lära mig att se förbi smärtorna, att jag inte kan äta.. att acceptera det jag inte kan förändra, att detta är mitt nya jag och jag måste leva efter dom tillgångar som jag fått.. va i helvete ne.. jag måste nu!!! det är nu de ska vända och nu ska jag inte bara leva utan verkligen vara levande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0