när man inte ser sjuk ut..

ibland undrar ja om man ska ha en text i pannan.. där de står att allt är inte som de ser ut att vara...
jag har dagliga smärtor från helvetet o de vänder på 2min så från att tycka allt är rätt okej trotts allt till att bryta ihop o tycka allt är sjukt orättvist, att de räcker med smärtor o skit nu..
knapp jäveln lever ju ett eget liv.. den är i vägen, gör ont, luktar, det kommer gojs runt slangen o de blöder. jag tappar fortfarande tusen gg om dagen o den får mig att må illa..
men oandra sidan om ja inte haft kvar den så ja kan tömma hur ont o illamående hade jag varit då?
så de finns väl någon mening med skiten :-\ fast de inte känns så.
och hur går de med maten?
vad ska jag säga om den.. det är ett eget kapitel som jag kanske borde ägna 90% av tiden till, men då kommer ja på riktigt bli tokig.
hatar mat hatar att det är något nödvändigt :-( bara mat i sig är en jävla kamp.. så visst ja väger 70kg men vägen hit o att få stanna på de har varit sjukt lång och är så jobbig.
hatar att mat ska vara en kamp o jag försöker med allt möjligt för att försöka hitta ngt som innehåller så mkt som möjligt men är så lite som möjligt.. o de går bra? inte så värst.
många kör ju lchf så varför inte jag?
absolut inte strikt men har hittat ett lchf recept på en ugns omelett som funkar rätt bra, oftast iaf.
sen har jag lyckats dra ner rejält på kaffe :-) men oandra sidan får ja inte i mig mer av ngn annan vätska för det..
väntar fortfarande på provsvar hoppas nu i början av veckan, kan va intressant att se vad dom visar nu då jag anser jag kämpat som en idiot med maten.. kunde ju va skoj då att se ngn skillnad...
annars fortsätter de så här.. jag bokstavligen hatar min gbp men glädjs så otroligt mer er som fått en lyckad op utan olika andra missbruk.. smärtor ja överhuvudtaget kroppsliga komplikationer.. lyckos er :-) njut.
tyvärr verkar de ha visat sig att man inte ska ropa hej för tidigt..
men även fast de inte verkar så så är jag på riktigt glad för alla lyckade operationer. dom som "bara" har dumping som komplikation.
men jag är oxå ledsen för alla er som slåss mot egna demoner, komplikationer.
bitter på sjukvårdens ignorans m.m
ja jag kan nog pladdra hela natten om allt o inget.
så jag sätter stopp nu...
tack ni som fortfarande följer mig o lämnar era goa varma kommentarer.
ni ska veta vad dom gjort mkt o gör än idag för mig <3
ni är ett bevis på att de finns helt magiska medmänniskor där ute <3
massa kramar från hon som fortfarande är så trasig fast de inte syns likaväl utanpå..

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Du är helt underbar vännen.
Och du månar om alla omkring dej.
Du sliter som en blå för att få allt att fungera omkring dej.
Du sätter dej själv i sista hand.
Fast du skulle behöva komma i första hand.
En sak vet jag.. Och det är att du är GLAD över alla oss andra som gjort vår GBP och som endast har dumping osv. Men att du samtidigt vill vara med å varna för att det KAN inträffa andra komplikationer. Men du är med och gläds i våra lyckade. Men det jobbiga med det är ju att du blir så otroligt lessen efteråt då INTE du får må hälften så bra som "oss" Men vi får fortsätta jobb på att du ska bli bra. KRAMEN din älskade LILLEBROR. Glöm inte bort att du är värdefull.

2013-03-26 @ 06:51:08
Postat av: Mariadottir

Kan du äta kyckling? Dum fråga förmodligen eftersom du förmodligen testat redan men säger till annars för jag har ett gott och bra recept på LCHF kyckling.
Varm Styrkekram <3

2013-03-26 @ 09:47:20
URL: http://mariadottir.wordpress.com
Postat av: shadaim12.wordpress.com/

Tyvärr är samhället ganska snabb på att döma en människa om det inte syns utanpå att man är sjuk.
Jag har en sköldkörtelsjukdom som gjorde att jag blev sjukskriven länge för några år sen och min omgivning förstod inte att jag var sjuk för jag såg ju ut som samma gamla vanliga jag även fast jag mådde skit i kroppen.
Styrkekram till dig och tack för att du är å stark och delar med dig av det du är med om.

2013-03-26 @ 10:14:17
URL: http://shadaim12.wordpress.com
Postat av: Mariadottir

Ville bara kika in och säga att jag tänker på dig!
Varm kram

2013-04-02 @ 15:52:20
URL: http://mariadottir.wordpress.com
Postat av: Ellinor

Saknar dig raring

2013-04-14 @ 10:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0