Snurr...

Vet igentligen inte vad jag ska skriva denna kväll heller... men kände verkligen för att bara skriva... Ibland verkar det säkert som om jag inte är tacksam över den hjälp jag dock fått det sista året men det är jag, jag är tacksam för hur det än är så lever jag iaf, jag får vara mamma till mina barn. Men resan har varit så lång och det har varit så sjukt jobbigt och många gånger har jag bara velat ge upp, lägga mig ner o aldrig resa mig igen. Men jag har fortsatt en stund till, några andetag till.... och här sitter jag. För ett år sedan va jag säker på att jag skulle dö, benen bar mig knappt jag vägde som minst 44kg till mina 170cm.. Man har lite svårt att förstå idag hur illa det faktiskt va då. Tiden går fort och man accepterar och lär sig att leva dag för dag hela tiden. Är detta ett sk normalt liv, nej absolut inte! Kan jag acceptera att det är så här jag ska ha det, kanske, gör det mig lycklig, nej absolut inte. Maten är en kamp och jag blir ofta väldigt "sjuk" av det jag äter, jag försöker att inte visa men jag vill ofta bara dö efteråt, jag får ont, hjärtat rusar och jag mår så illa, men ofta håller jag kvar maten och jag har märkt att jag har så mkt svårare för att kräkas och det kan vara så jobbigt oxå eftersom när du blir jätte illamående och du verkligen känner att du inte klarar av att hålla kvar det så skulle du vilja kräkas, men det har nu mer blivit smärtsamt, något som va bland det enklaste jag kunde göra är nu sjukligt svårt. Antar att allt är på gott och ont.... Vet att jag måste tvinga mig att äta om jag vill överleva så är det bara, en kropp överlever inte utan näring, tyvärr kan jag känna ibland. Men en dag i taget, stanna upp och andas sen fortsätta igen.... you go girl lixom ;) gahh om det va så lätt.. Och det hjälper ju inte till att knapp jäveln bråkar så in i helvete =( Idag har jag nog tappat den 6gg =S och det ska inte finnas ngt att tappa!! fattar inget... Mår illa som bara den och vet inte vad jag ska göra, tycker jag luktar värre än vanligt från knapp fan oxå, jag vill ha bort den o nu är det väl dags att dom drar skiten, annars gör jag det snart själv! Ne nu ska jag lämna datan och kolla på House =) Har lite kort på mobilen som jag ska lägga in här om det vill funka, men återigen säger jag som jag alltid sagt, bilder är bra på att dölja hur en människa mår inombords, tänk på det nästa gång ni säger till en "sjuk" ååå vad pigg o fräsch du ser ut du måste ju må så bra nu, det är ofta inte det man vill höra när hela ens kropp är som en sönder trasad trasdocka =(
Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0