dagen med stort D

Morgonen har varit fruktansvärd ska ni veta =( ångest till tusen, oro så det skriker om det..
Fanns nog inte en enda possetiv tanke om mötet med kirurg...
9.35 gick ronden till kss...
Sanna mötte mig vid bussen o jag hann röka lite (viktigt ju)
Mamma satt inne o väntade, vi gick upp till kirurgmott..
10.20 kom dr Modin.
Han kolla papprena o fråga om han kunde känna så jag la mig ner sen ville han känna när jag stod upp o spände magen..
Han sa att detta får vi åtgärda, en operation då vi tar bort bråcket och sätter in ett nät, det va lixom inga diskutioner om den saken, jag trodde ju jag skulle få böna o be för att få hjälp haha...
Väl i profil titta han på min mage som hänger hur långt ner som helst och säger att det där får vi fixa oxå..
Så han skulle prata med plastik kirurgen o kolla om det kan göras samtidigt som operationen för bråcket görs =)))) Weeeee kanske blir en beach babe 2010 hahahaha
Detta ska ske inom ett par månader iaf =)
Känner mig lättad nu när jag vet att ja får hjälp =)
Jag va riktigt glad när jag åkte hem =))))
Tänk att äntligen få slippa smärtan och han trodde kräkningarna skulle upphöra iom att ja blir av med bråcket =)
Han sa oxå att om kräkningarna finns kvar sen får vi ta tag i det då =)
Haha 10min tog detta möte men det va riktigt bra 10min =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0