min dag

Underbara Marcus ringde i morse o fråga vad vi skulle göra idag, och som vanligt hade vi inget planerat...
Marcus o lille Tito kom hit strax innan 12...
Sen har vi suttit på balkongen heeeeela dagen i solen.... o bara tjötat en massa skit =)
Så jävla nice verkligen =) saknar ju honom då det inte alls e ofta vi ses längre =(
Fick tom färg idag =) o marcus som satt på fel sida fick färg på halva kroppen hahahaha

Och hur har mitt underbara mat intag sett ut idag då????? åt helvete som alltid...
Ca 10 koppar kaffe, med mjölk i.
3gafflar ris o köttfärssås (som ja kräktes upp)
1/4 päron.
1/3 bulle
Nu på kvällen en rostad macka (som jag kräktes upp direkt men munnen fick tugga iaf ;) )
Lite popcorn o ett glas mjölk
Sen vatten...
Japp så är det o kroppen e utmattad efter kräkningarna o bristen på mat...
Önskar så det va den 22/4 men kan ju erkänna att oron ifall man inte får ngt svar eller att han säger att ja får leva så här är enorm... men jag är även livrädd för att bli opererad igen då det oftast händer ngt då jag opereras...

Så för att sammanfatta:
*solbränd
*hungrig
*ont
*rädd
*utmattad
*ångest fylld
*ledsen*
*dåligt samvete (för att jag inte är den fru o mamma jag borde)

Men i morgon är det en ny dag...
Kram på er alla där ute....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0