oron o nervositeten är olidlig

Svårt o förklara men det känns nästan som om i morgon avgörs mitt öde... kan verka drastiskt men de e fan så..
Och i mitt huvud snurrar det, tänk om, tänk om, tänk om.....
Vad gör jag om han säger att det finns inget så att göra utan att ja får ändra matvanorna o äta en gång i kvarten typ... vilka matvanor ska ja ändra? dom jag inte har?
Det är ju så att ärrbråcket o kräkningarna kommer ju vad jag än äter knäckebröd, frukt, grönsak, kött you name it lixom...
Det ända som fortfarande går är popcorn WOOHOO vilket otroligt näringsrikt mat intag, o det värsta är att jag verkligen börjar tröttna på det, o det är klart popcorn till frukost, mellis, lunch, middag kvällsmat ja ni förstår poängen va?
Mamma o syrran ska ju följa med mig i morgon (tacka gudarna för det) jag är ju orolig att jag ska få tunghäfta o inget säga, bara koncentrera mig på att överleva ångesten..
O efter att ha pratat med mamma nu på kvällen så sa hon att om han menar på att det inte finns ngt så att göra skulle hon riva upp himmel o jord... Hon är ju 100% säker på att detta kommer gå o åtgärdas, jag dessvärre tror ju att jag kommer få ha de så här...
Jag har ju aldrig ngn tur...
Så i morgon runt 10 får ni hålla tummarna...

uppdat när ja kommer hem o berättar om mötet med kirurgen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0