gnäll KÄRRINGEN Linda

Måste va ngt fel på mig o nu menar jag inte dom fel som redan är bevisade utan det måste vara ngt som man inte satt på papper? Typ hypokondriker eller så.
Finns nog ingen som piper o gnäller över småsaker så mkt som jag gör, helt otroligt!
Detta va ju ngt som slog mig nu då jag kände att livet vart ett steg pissigare än innan =(
Jag har ju inte längre ont där ärrbråcket varit vilket jag är glad över, men det är inget jag talar om, men däremot pratar jag gärna om ställena där jag har ont och hur skit det är, va fan jag skulle behöve glädjas åt det som är bra och det som blivit bättre i stället för att lägga betoningen på det som inte är bra.
Men nu gnäller ja lite till så du behöver inte läsa vidare.....
Ifredags då anders o rasmus gick till kyrkan för hans avslutning stannade jag o my hemma.
Jag plocka o städa, och givetvis bar jag ju My oxå.. jag försökte o inte bära så mkt utan körde runt henne i sulkyn..
iaf så sluta det med att jag fick ont i magen, inte där dom satt in nät o inte vid tarmarna, utan på vardera sida av magen där dom lossat huden från buk väggen.
För o kunna sova fick jag ha korsetten, så ont ja hade.
Och idag när jag har kräkts har jag ytterligare fått ondare där och det är väl (tror jag) pga att man tar i så då man kräks =(
Som ni vet är ju mitt hem = min trygghet!! Här brukar inte ångesten visa sig allt för ofta om jag inte grubblar för mkt på saker, eller om det är ngt o jag inte finner ngn lösning på det.
Men idag har det snurrat i skallen o jag har kännt mig svimmfärdig X-antal gg så otäckt ju, nu e frågan om det kan bero på vitamin o näringsbrist???
Som det är just nu tar jag bara min ångest medicin eftersom det är så svårt att svälja tab då ja kan ta så ytterst lite med vatten, dricker ja för mkt får jag kräkas och med för mkt menar jag mer än 3 klunkar åt gg.
Vet att ja behöver sköta dom, men det e inte lätt, o eftersom ja kräks ofta blir det så mkt äckligare om ja just tagit ngn vitamin =( Så ja det blir en ond cirkel av allt..
Ska försöka i morgon o fylla dosetten igen o sköta det till punkt o pricka i ngr veckor för o se om det ger resultat annars beror de på ngt annat.
nu sist då jag opererades hade jag lågt blodtryck o det e första gg, jag har alltid haft bra blodtryck även under graviditerna, vet inte om man kan få lågt av dåligt intag av näring?
Bläää jag vet inget just nu, ska ju på återbesök till kirurg snart måste skriva ner alla frågor o funderingar tills då.
Tänkte jag skulle höra med Katja vad hon gör den dagen jag ska till Kss, kanske hon kan följa med mig så kan vi fika/äta efteråt o umgås en stund =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0