Min frånvaro beror på.....

Just nu har vi inget internet =( skit jobbigt är det då vi va säkra på att vi hade det till juni...
men tanken är att jag ska kunna bli aktiv på onsdag igen så jag kan fortsätta med bloggandet..

Jag har fortfarande väldigt ont o ligger mest =( inge skoj alls kan jag ju lova.
Svårt med maten o mår sjukt illa mest hela tiden, funderar på om det snart är dags att bara acceptera sitt öde?
Varför skulle en förändring ske nu efter 4år och 3mån? Urk o skit är vad det är.
Less på allt just nu, less på kroppen, less på psyket, less på folk man faktiskt trodde va ens vänner... fan helt enkelt.
Blir irriterad oxå *morr*

På onsdag har jag en hel dag med min kontakt person =) hoppas jag orkar o klarar allt det jag vill göra, men det borde gå med henne hon är riktigt bra.

Saknar min gogumma Lisa, så härligt att umgås med henne då man kan va den man är för hon vet och förstår hur det är att må så här då hon själv mår skit efter sin gbp... trivs i hennes o hennes familjs sällskap så ja hoppas verkligen vi träffas snart <3

Återkommer på onsdag mina trogna läsare o tusen tack för era kommentarer <3

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Kram söttjejen!

2011-04-17 @ 20:31:08
Postat av: Lottaa

Ja tänk va man blir handikappad utan internet, undrar hur man klarade sej förut innan det fanns ?

Tycker inte alls du ska acceptera att gå och ha det såhär illa, kämpa på men försök att inte låta det gnaga hål på dej. Tufft jag förstår det verkligen.

Skönt att du har en bra kontaktperson och en bra väninna :) sånt är guld värt.

2011-04-19 @ 01:48:45
Postat av: "Fett lätt"

Hej!

Tittade in på din blogg för första gången ikväll och har läst en del gammal inlägg. Vill bara säga att jag hoppas att allt ordnar sig för dig även om det känns nattsvart nu.

Jag gjorde en gbp för tre veckor sen och mår hitintills bra men är ödmjuk inför att alla inte har lika tur.



Kommer fortsätta att läsa din blogg och skickar styrkekramar!

2011-04-21 @ 00:57:09
URL: http://fettlatt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0