Hmm...

Idag är återigen en jävla skit dag o jag är mottligt less på dessa dagar nu!!
Vill ha energi o orka slippa all värk o kunna göra saker jag vill utan att det känns som om jag dör på kuppen.
Skulle behöva göra massor här hemma, en ordentlig vår städning men jag orkar bara det viktigaste.
Hungrig som ett as och det känns som kroppen har gått av på mitten, höfterna o ryggen är totalt ur balans idag.
Men idag verkar det som om citodon går att hämtas o även fast den inte tar bort allt de onda så tar den bort en del o den delen är skön att slippa.
Vet inte vad denna dag har att erbjuda men antagligen är det som vanligt det gäller att kämpa sig igenom den.
Varje dag är en kamp mina läsare, ibland vill jag inte ens gå upp för jag vet att denna dag är som alla andra fulla av värk o hunger =(
Men jag går upp o jag tar hand om mina barn o det är det viktigaste trotts allt.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Du är en kämpe Linda och gör så gott du kan och det är mycket nog!Kram och hoppas att du inte får ont i gallan av Citodon för det får jag(som tur är så är vi alla olika

2011-02-08 @ 12:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0