jag innan min gbp operation...

Här kommer ett gäng kort på mig innan min operation, även som liten och som ni kan se har jag varit tjock hela mitt liv...
korten har tagit med min mobil på vanliga kort så kvaliten är ju inte den bästa men ni ser ju iaf..


Detta kort är taget på lekis.


Detta vet jag inte riktigt men typ 5an kanske


Tror året är 2000 länge sedan jag såg och kände mig uppriktigt glad =//


runt 2003


runt 2003 en av de sista gg jag var glad o log på riktigt känns som om denna tjejen dog i samband med operationen och idag vet jag inte vem jag är =((


runt 2002-2003

Så ni kan ju förstå varför jag trots allt gjorde operationen....

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjejen, kommer aldrig glömma när du va glad och mådde bra... du levde verkligen livet då... det strålade om dig mer eller mindre jämt då...

Hoppas att du nån gång kommer bli lika lycklig igen...

Kram M

2011-02-04 @ 19:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0