Mumms =P

Vad har ni ätit för gott en dag som denna?
Min dag har sett ut som de flesta dagarna =)
Knäckebröd, lite potatismos, popccorn och ngr nötter.
Vatten o kaffe, kaffet är mkt viktigt i mitt liv ;)
Drack även lite pepsi =)
Med tanke på att min kost inte är varierande för fem öre så känner jag att jag dör när ja tänker på att äta mos igen =/
Hade gärna ätit det alla andra åt idag, hemmagjorda tortillas bröd med sallad o kebab men men det va inte ens ngn ide att tänka på det eftersom jag känner att jag vill ha en dag utan att jag kräks.
Men idiot som är slutade jag nog tänka en sekund och drack 5 klunkar vatten på en gång!!!!!
Och dra åt helvete vad ont det gjorde =( så då vart det säng läge tills det onda försvann.
Men av vatten lixom, HALLÅ vad är det för jävla fel på mig???? om det nu är psykiskt som jag så ofta fått höra varför blir det så av vatten, de e ju inte som om man går upp 50kg på vatten!! va fan....

Eftersom åren bara går o hjälpen inte finns där bakom hörnet så får man ju försöka med sina egna saker som att inte försöka äta mat för ofta eftersom jag inte uppskattar att spy, det är ju inget man vänjer sig vid precis.
Jag förstår ju givetvis själv att det är ohållbart o det har det varit nu i ngr år men jag har försökt få hjälp men som vi märker händer de inte mkt alls!
Trodde min medverkan på tv4 skaraborg skulle göra sitt men det verkar inte ha spelat ngn roll alls och det gör mig ju så besviken för jag trodde nog att kanske dom skulle hjälpa mig då eftersom man gick till media.
men jag har däremot berättat delar av min histora mitt liv och jag är ärligt stolt över mig att jag gjorde det.

Och idag fick jag ett samtal och om han kanske vill ha med mig på det han gör så kanske men bara kanske får jag hjälp.. men om inte annat så får det mig att ha lite hopp vilket kan vara nog så viktigt.

Hoppas ni alla får en mysig fredag kväll därute <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0