När jag tvivlar på mig själv...

Ibland tvivlar jag på mig själv på hur jag har det och hur jag mår..
Kanske det inte är så illa ändå, kanske jag förstorar upp det för mkt?
Vad tror ni?
Och vad säger att det inte är psykiskt då? Kan man må som jag om det är psykiskt?
kräkningar 2-7gg per dag, uppsvullen buk, smärtor m.m m.m m.m
Har fått höra så länge att det säkert är psykiskt att jag börjar nog tro att det är det.
Men frågan kvarstår finns det ingen hjälp för mig att få?
Ska det fortsätta vara så här?
Nu har ju inte denna dag kommit så långt än, men igår mådde jag så mkt sämre än idag, men jag har ju inte heller försökt äta än och jag vet inte om jag vill försöka heller =(
Nu kommer min psykolog och hon är underbar på alla sätt så det ska bli skönt att få ventilera detta med henne, hon har bra svar till mig och det som är viktigast är ju att hon faktiskt tror på mig!!!

Håll tummarna oxå att min mamma får tag på ngn på kirurg!!!
Ha en bra dag därute alla mina läsare, återkommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0