Nu är kvällen här...

Jag har ont i varje milimeter av min kropp, skelettet värker så sjukt mkt.
Jag har idag kräkts 5gg =(( och jag hatar det mer än ord kan beskriva.
Första gg berodde på att jag försökte äta en liten liten bit paprika =/ Andra gg hade jag tagit en sked med ris och ketchup sen va det knäckemackan som kom upp och nu på kvällen försökte jag äta lite kött med 2 nachochips, Inget gick som jag igentligen visste men jag va ju så hungrig o jag ville ju äta...
Undrar om ni kan förstå hur det faktiskt är att leva på detta sätt, att inte kunna äta utan att få ont o kräkas att ständigt ha en värkande mage och hungern som gör en totalt knäpp.
Jag känner mig tom, som ett skal bara som förlorar känslor, orkar inte känna eller tänka längre.
Nu ska jag sjunka ner i soffan o kolla på film, men återkommer i morgon om jag orkar o känner att jag har ngt att skriva.
Har gråtit mest hela dagen när jag varit på toa o kräkts så har jag samtidigt brytit ihop, man får ju va effektiv att slå två flugor i en smäll ;)
Ska ta reda på detta med sjukresa/sjuktaxi om jag har möjlighet att få det, annars skiter ja i det jag betalar full pris på vanlig taxi o det ligger på ca 450:- enkel resa men vad ska jag göra? jag måste ju verkligen dit så i slutändan kommer jag göra röntgen iaf =)
Hoppas ni har en helt underbar fredag där ute...

Sen vill jag bara säga att många av era kommentarer värmer o peppar mig så mkt och jag tar tacksamt emot dom <3
men sen finns det ni som inte har ngt snällt alls att skriva och jag kan tycka att det är onödigt för er att ödsla den energin för jag publicerar inte dom kommentarerna ändå....

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag VET hur det känns och lider med dej/kramar om jättelänge

2011-02-11 @ 21:55:11
Postat av: Katja

Hej goding!

Löste det sig med färdtjänst!? Om INTE så tveka inte att höra av dig. Jag sover hos mamma hela veckan, har inte råd o åka hem! O är det inte ultraljud i veckan så är jag ju i Skövde!

Tänker på dig o önskar dig det bästa!

Läser din blogg varje dag! O mår inget bra av det jag läser - å vet samtidigt du mår miljoner ggr sämre :o/ O min högsta önskan var att bli din kontaktperson.. men kanske senare.. <3 Hoppas det! Om inte annat så, så fort jag får bättre ekonomi så ska jag iaf komma hälsa på varannan vecka..

En vän jag träffade i dag, fr Tibro har jag inte sett på ett halvår.. Träffar sällan vänner mer än familjen! :o/ Försummat dig och dem har jag gjort!

Älskar dig o jag vill aldrig förlora dig!

Förlåt!!!!! <3

2011-02-13 @ 15:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0