Nu jäklar så händer det lite saker...

Som jag skrev igår fick jag ju tid för datortomografi på buken på måndag i Skövde.
men ni som känner mig eller ni som följt bloggen lite vet att det inte bara är för mig att gå ut o sätta mig på bussen in till sjukhuset, livet hade ju varit enklare om jag hade kunnat det.
Måste hitta ngn som kan köra på måndag eller på torsdagen om jag kan ändra tiden till då, vill inte skjuta på det för länge då det är det här jag väntat så länge på!!
Jag tog mig ner till vct idag för att ta blodprov inför besöket dom ville veta hur levern mådde.
När jag kom hem så hade posten kommit o där fanns ytterligare brev från sjukhuset...
Öppnar och ser att jag fått tid för att träffa kirurgen den 8/3!!!!!
Så han hinner se om röntgen gav ngt o sen pratar vi utifrån det.
Men samma gäller det mötet jag måste hitta ngn som kan köra mig o jag hatar att jag inte fixar bussen.
Jag har ju inte många att be så jag vet inte hur det ska lösas.
Jag har väntat på hjälpen i så många år och jag har brytit ihop gång på gång av hopplöshet och av känslan att vilja ge upp..
Orolig nu att allt ska bli fel o jag inte kan ta mig in o så...
Hade vi haft tillgång till bil o så hade ju inte detta varit ngt, men nu är jag så orolig att jag inte ska ta mig in då jag är i sjukligt behov av att få hjälp, för hur det än är om det är kroppsligt eller psykiskt så orkar jag inte o jag vill inte kräkas o ha ont mer.
Idag har jag kräkits 3gg, först för att jag försökte äta lite knäckebröd, andra gg för att jag försökte äta lite soppa och sista gg för att jag försökte äta lite av köttet familjen åt till middag.
Sen försökte jag göra lite äcklig potatismos så åt jag lite men shit jag fick så himmla ont i min mage så då vart jag liggandes men fick behålla det iaf...
Jag vill inte att allt ska falla på att jag inte kan hitta ngn som kan köra o ta taxi har jag inga ekonomiska möjligheter till, tyvärr.
Försökte få tag på mitt personliga ombud idag men hon va sjuk o telefon svararen visste inte när hon skulle vara tillbaka, så den livlinan jag hade med ombudet försvann =(
Ja som om man inte hade ångest innan så vart den ju sju resor värre nu...
Mamma behöver veta i morgonbitti om hon ska ändra tiden o jag vet inte alls hur man ska lösa ngt...
Ja och eftersom jag är orolig för detta o för att chansen till hjälp ska glida mellan fingrarna lär det ju inte bli mkt till sömn i natt

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Kära hjärtat,ring till sjukhuset och be om att få sjukresor från o till sjukhuset,det har du rätt till!Annars kommer jag hem till dej och kör dej........kram

2011-02-10 @ 22:35:37
Postat av: Anna

Kan du inte ta dej dit med taxi?

2011-02-11 @ 12:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0