Så gick de...

Idag smakade jag på sonens mat det va kanske tre skedar jag åt.
Och som vanligt kändes det som om det fastnade och jag fick ont.
Jag är så less på att kräkas så jag tänkte om jag lägger mig o somnar så har det släppt till jag vaknar.
Jag la mig o somnade, sov kanske 1timme och 45minuter.
Vaknar och det sitter fortfarande fast (ska det inte ha hunnit iväg igentligen under den tiden?)
Klarar inte av smärtan och kräks upp den maten jag åt =((
Fan fan fan så det innebär hur länge jag än försöker härda ut så kommer jag kräkas i slut ändan ju..
Alltid så skoj.

Sen har vi ju haft prat om mitt vätske intag, och det är nog mycket mycket sämre än jag trodde o fått för mig.
Eftersom jag aldrig kan dricka mer än 2 klunkar åt gången så tror ja ju att det blir mer för jag tar ngn klunk då och då.
idag hällde jag vatten i en pet flaska, 1,5liter med lite lime i.
jag har druckigt nästan 4dl =// och klockan är snart 18 så max 2dl till och annars är det ju kaffet och 1dl dricka kanske sammanlagt under dagen.
Shit det e ju inte bra? Eller?

Kommentarer
Postat av: Anna

Det låter inget bra det där, varken med vätskan eller maten, vad säger sjukvården?

De kan ju inte tycka det är ok att du har det såhär.

Jag hade krävt att komma till läkare och hade inte gått därifrån förren de gett mig svar på varför det är som det är.

att varken kunna äta eller dricka, kan de ju inte tycka är ok på något plan.



Kram

2011-02-15 @ 20:15:44
Postat av: Katja

Något är helt galet.. I början av kunde jag bara ta två klunkar.. Lider m dig då jag fick panik när jag var törstig.. Idag är jag tacksam att jag kan dricka säkert 1-1,5 dl åt ggn...

2011-02-15 @ 20:24:52
Postat av: Camilla

Jag tycker det är konstigt att du aldrig blivit erbjuden näringsdryck då du har problem med maten. Det är något jag tycker du ska ta upp med doktorn nästa gång du träffar honom/henne. Det är viktigt att få i sig rätt mängd näring framför allt.

Hoppas du står på dig när det gäller detta!



Jag hoppas att du kommer få mer svar nu när du ska på din röntgen. LYCKA TILL!!!

2011-02-17 @ 11:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0