Söndag..

Idag har min mamma varit här o det e så skönt att ha henne nära de blir ju inte så ofta då hon jobbar som en tok.

Idag berättade min make att när han va ute med hunden på första turen slog det honom hur det skulle va om jag gick bort =( O han tyckte det va så jobbigt.
Jag berättade detta för min mamma när hon va här och hon säger att det slår henne var dag =(
Jag visste inte att mitt mående oroda så mkt..
Jag mår ju inte bra o detta är inte okej, men ja trodde inte andra va så oroliga?!
Fick samtal av min mamma nu på kvällen när hon suttit o googlat runt många av mina symtom verkar tyda på att det är ngt form av lekage? O hur mysigt känns de?
Jag tror att anledningen till att hon börja googla va att jag upprepande gånger idag berätta hur törstig jag är hela tiden, fan blirr ju tokig =( och tanken på att vilja dricka ett glas kallt vatten fast jag inte kan gör mig tokig!! Jag kan ju bara ta två klunkar åt gången o absolut inte mer så de känns som om jag aldrig kan släcka törsten heller =(
Måste härda ut nu, först röntgen sen möte med kirurg, men frågan är om ja kan få veta ngt om röntgen innan eller måste ja vänta till den 8 mars? Vet ni hur det fungerar? Om jag ska gå här från den 17/2 till den 8/3 utan att veta ett skit kommer jag bli mer dum i huvudet än jag redan är ju =//

Jag märker att jag förändras ju sämre jag blir, mitt humör blir sämre och jag har inge tålamod o jag hatar mig själv för det, känns som om jag blir sur över igenting.
jag har ju konstant ont o hungrig o dan men det ska ju inte gå ut över ngn annan..
Skit är va det är..

Hoppas ni alla haft en bra helg iaf =)

Kommentarer
Postat av: Katja

Godmorgon! Hoppas du fått sova lite iaf <3

Om det är "något" så borde ju läkaren ringa innan 8/3.. Tänker på dig i mängder! Hoppas att du vet det gumman!! Massor med kramar!

2011-02-14 @ 07:56:27
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Hej vännen!Jag är ingen läkare men dock sjuksköterska,jag tror att du har vätskebrist,näringsbrist,järnbrist,b-12 brist och dessutom sammanväxningar i tarmen!Allt går att fixa men det tar lite tid att få upp värdena.Gatroskopi,magnetröntgen och en jäkla massa prover!Du KOMMER att bli frisk men du har RÄTT till vård,kom i håg det!Självklart så kan min amatördiagnos vara fel men jag känner såååå väl igen mina egna besvär som jaf hade fösta åren.Värken kommer av bristerna,musklerna får inte tillräckligt med energi för att orka jobba,att du har vätskebrist gör också att det blir fel i kroppen,jag antar att du inte får i dej 2 l vätska om dagen eftersom du dessutom kräks!Jag lider med dej,tänker mycket på dej och önskar att jag kunde hjälpa dej!Kram

2011-02-14 @ 10:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0