Svar på fler kommentarer

Ellinor:
Du underbara lilla vän,jag har bara pension men jag hjälper dej gärna med taxipengar men jag tror att du behöver ha någon med dej!VARFÖR bor du så långt borta,vill ju finnasdär och hjälpa dej!Kram

Underbara gulliga du.
Du får mig att känna värme o att det finns dom som bryr sig om sina medmäniskor <3
Tusen tack.
Men jag skulle aldrig kunna ta emot dina pengar.
Och du finns här för mig och det betyder så oerhört mkt, dina ord värmer, jag vet att jag kan skriva med dig o jag vet att du faktiskt lyssnar det betyder faktiskt allt <3 Kram i massa.

Katja:
Jag förstår dig verkligen, det gör jag..
Jag kunde helt till 100% säkerhet kört dig 18/2 om jag hade fått bensinpengar, låter som tiggeri :o/ Men hade jag vetat så hade jag ju föreslagit 18e :o/ Hoppas sååååååå att det löser sig!
Kramar!
Tkr btw, det är oschysst skrivet av Anna, men hon kanske inte läst din blogg så länge så hon inte är insatt!

Det är absolut inte tiggeri och giveetvis ska jag betala för mig om det är jag som ber om hjälp.
Grejen e att det är den enda lediga tid dom hade på ett tag.
Så kommer jag inte iväg i morgon så får jag vänta, o hur länge vet jag inte =(
Eftersom jag går ner mer o mer i vikt anser jag att de är ännu viktigare o komma iväg i morgon.
Anna ville nog väl och jag vet inte hur mkt hon följt bloggen sen skriver jag ju mest om det kroppsliga o inget annat. kram kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Japp jag vill väl, samtidigt som jag försöker förstå något som för mig är främmande mark, jag "känner" ju bara till det som du delar med dig av här i bloggen, och det jag läst om och kommenterar på rör bara problmet med ätandet och drickandet och läkarbesöket i morron, som väl rör ätandet och drickandet? eller är jag lost?

utöver det känner jag inte till någonting.

förstår dock att det ligger mer bakom än bara att du inte kan äta och dricka.

men hur hårt det än låter och vad än mer som ligger bakom så står jag fast vid vad jag skrivit, tar man sig inte till läkaren kan man inte heller få svar, och utan svar lever man vidare i ovisshet och fortsätter må lika dåligt.

Jag hoppas och tror att det går att lösa att ta sig dit utan att behöva boka om, såvidare man inte ändrar till en tid då man vet till 100% att man kan få sjuts dit så skjuter man ju bara samma problem framför sej hela tiden.



jag hoppas verkligen det löst sig med resan till sjukhuset i morron, så du slipper boka om besöket och få vänta ännu längre på svar.

2011-02-16 @ 13:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0