Det har redan börjat...

Diskutionerna om kvällens kalla fakta är i full gång och åsikter och kommentarer haglar in på den ena sidan efter den andra, och då har inte programet visats än!!!
hur blir det då inte efter?
Jag kan ju oxå ärligt säga att jag kommer inte läsa diskutionerna på olika sidor, jag fixar det inte, blir bara så ledsen o knäckt då och jag har ju ingen ork eller energi att vara tvungen att försvara mig med.
Alla ni som faktiskt läst hela min blogg och ni som känner mig vet ju iaf vad min historia handlar om.
Och jag kan inget annat än snällt undan be respektlösa o kränkande kommentarer, för ska ni va elaka bara för att så kan de kvitta, och stör ni er på min blogg o vad jag skriver så är det ju faktiskt fritt att läsa den man är ju inte tvungen!!
Ne nu ska jag ladda inför programet, =)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

JÄTTEKRAM!

2011-03-10 @ 21:44:28
Postat av: Lena

Jag ser på dig just nu. Lider med dig! Och önskar att du en dag ska få må bra igen!

Vänliga hälsningar: En tv- tittare

2011-03-10 @ 21:48:10
Postat av: Jessica

Vilken insats... hoppas läkare mm ser och förstår vilket jäkla liv du lever efter din operation.



Hoppas du får den hjälp du behöver för att bli bra...



Stå på dej.....Annars gör nån annan det!!!

2011-03-10 @ 22:09:01
Postat av: M

Jag blev berörd av dig i programmet och tycker det var modigt av dig att ställa upp! Det är viktigt att de tar upp de negativa aspekterna och vad som kan hända efter en operation. Hur känns det nu när programmet sänts?



Efter sommaren ska det diskuteras om jag ska göra en omoperation, något jag inte vill för jag är livrädd att göra en till operation pga de komplikationer som uppstod senast och att jag mår mycket sämre efter min GBP men jag kanske måste pga andra orsaker. Men nog om det.



Var stolt över dig själv och din medverkan, tror många känner igen sig och många tänker förhoppningsvis efter en extra gång innan de funderar på att göra en GBP. Kram på dig tjejen

2011-03-10 @ 22:09:38
Postat av: malin

så rätt så stumpan jättebra program du var jättesöt du är stark kämpa på så kommer jag o tjocka magen snart o hälsar på <3

2011-03-10 @ 23:15:37
Postat av: Emma

Starkt av dig att medverka. Men det jag inte förstår är hur du har kunnat gå och mått så psykiskt dåligt med ditt matmissbruk i så lång tid? Varför har du inte själv sökt någon form av terapi? Om inte för dig själv så gör det för din familj framför allt dina barn!!! att du inte ens kan sitta och äta middag tillsammans med din familj är ju helt vansinnigt. Du får ju ordna din kost och äta utefter dina förutsättningar.

Innan du gjorde operationen var du då inte medveten om att lägga om din livsstil? 160 kg vägde du innan, mår du inte bättre i din roll som mamma tillsammans med dina barn? ditt öiv måste ju vara fullt av aktivitet nu som det inte var möjligt tidigare? Jag tror du måste fokusera på dom ljusa sidorna i ditt liv istället för att bara tänka på mat! något fel när det gäller kosten måste du trots allt göra? jag önskar dig all lycka &att du får den vården du behöver!!!

2011-03-11 @ 02:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0