För att klar göra vissa saker!!!

Nu ska vi se hur detta inlägg blir....

Känner att jag behöver lyfta fram vissa saker som jag trodde hade framgått rätt bra i bloggen men jag hade nog inte skrivit det tydligt nog så detta inlägg blir lite upprepning av tidigare inlägg.
Samt att i detta inlägga kommer det svar på lite kommentarer jag fått.

Denna blogg handlar ju om mig och min gbp operation och jag har därför valt att inte ta upp mina barn eller man för mkt då jag inte vill "hänga" ut dom.
Ngn undrade om jag inte ens hade barnen som ljusglimtar i livet??? Och GIVETVIS är dom mina ljusglimtar, det är ju för att jag har dom och älskar dom så högt som jag försöker få hjälp, att jag kämpar var dag är för deras skull, det är därför jag håller mig flytande för att jag vill att dom ska ha sin mamma... även för anders skull för hur det än må vara med mig så vet jag att han älskar mig o är orolig för att förlora mig att jag helt enkelt ska dö och jag älskar honom och vi hoppas en dag kunna göra allt det vi vill göra ihop även få åka på bröllopsresan som inte blivit av än =)

Sen är det så att mina fysiska problem är faktiskt INTE psykiskt!!!!!
Om ni läser inlägget från då jag träffade kirurgen så hade ju röntgen visat att tunntarmen va inte alls som den skulle och det finns ingen fri passage för maten att komma igenom, utan den stoppas och det är då det kommer upp igen, det är ytterst lite som kommer igenom den lilla passage som är, det är därför det blir ytterligare en operation om ngr veckor!

Vill oxå lägga fram att jag har samtalskontakt, jag träffar en psykolog en gång i veckan.
Jag har haft samtalskontakt många år även innan open, men vi träffas pga mina psykiska problem i första hand, men sen är det ju så att leva på det vis jag gör och blivit så sjukt illa bemött av vården så gör det ju inte att man mår bättre i själen.
Att inte bli trodd är fruktansvärt framförallt när du vet att ngt är fel på din kropp men pga att du har en psykisk diagnos tar dom dig inte på allvar.
Ja jag har min panikångest och socialafobi och den har INTE blivit bättre efter open, men anledningen till att jag oxå blivit aningen sämre är pga vården jag inte får för mitt fysiska.

Så det va nog det jag ville säga först o främst iaf...
 




Kommentarer
Postat av: Daisy

Hoppas det går bra på din operation om några veckor. Ska hålla alla tummarna och tårna.

KRAM

2011-03-11 @ 09:03:15
URL: http://daisyspekulerar.blogg.se/
Postat av: Carola

Det har ju framkommit ganska tydligt att folk som har psykiska problem inte får den hjälp de behöver. Precis som om en sådan sjukdom skulle vara "mindre värd" på något konstigt vis. Vad F-N handlar det om? En sjukdom är en sjukdom, oavsett om den är psykisk eller fysisk. Alla har väl rätt till behandling, och bara för att man har psykiska problem betyder väl inte att det inte kan ha gått fel i operationen. Åh, jag blir så ARG när jag läser dina upplevelser.



Jag har sagt något i stil med att jag inte vågade se på Kalla Fakta för att jag var RÄDD för att det skulle vara väldigt vinklat. Nu verkar det ju inte ha varit så, men intrycket när man såg trailern var att de vinklade det så att ALLA fick problem efter op, och det vill jag inte se bara två veckor innan jag ska operera mig.



Sen kan jag bara be till Gud om att jag inte ska dra en sån nitlott som du och din vän har gjort. :(

2011-03-11 @ 11:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0