Idag gäller det, eller?

Inser ni vilket kaos det är i mitt inre idag?
Att vara en person som mig med min personlighet så ska ni veta att det är fruktansvärt jobbigt att vara med på tv, eller det va inte heller rätt ord men det finns inget ord som kan beskriva heller.
Jag är en människa som inte vill synas och inte höras, jag tycker inte om konflikter och osämja, vill alla väl och tycker det är jobbigt att ta skit och att vara tvungen att konstant försvara mig.
Och ja då kanske man inte ska ställa upp i ett program som kommer ge en massa debatter, kritik m.m men jag va/är desperat efter att få hjälp o att få andra att få hjälp för eftersom jag så länge trodde jag va ensam och nu visar det sig att ni där ute är så sjukt många som mår dåligt så känner jag att saker o ting måste göras så då får jag ju ta allt det som detta medför.
Det ska bli intressant att höra dom andras historier kring en gbp op, det kommer även vara med en kvinna som mår bra så det e ju inte bara nattsvart i programet.
Men ni ska veta hur sjukligt nervös jag är inför i kväll...
Ni får gärna kommentera i kväll på bloggen vad ni ansåg om programet =)

Kommentarer
Postat av: bzzzz

LÄste längre ner i bloggen att du har smärtor som liknar mina. Jag har mina smärtor på natten och när jag ätit helt fel mat. Behöver ju inte vara så för dig att du har ätit fel mat. Har hört andra som fått dessa smärtor av typ all sorters mat. Så i den bemärkelsen har jag haft en jätte tur. Men det jag ville berätta var att jag har blivit hjälpt av omeprazol. Fungerar kanon oftast hjälper en tablett men i natt var jag tvungen att ta 2. Och de hjälpte nästan inte. Men till slut så gick det över. Har du provat att äta någon form av magsårsmedicin?

2011-03-10 @ 07:35:39
Postat av: Ellinor

Jag försvarar dej om det är ngn som är elak mot dej,på med boxningshandskarna!Ha en bra dag iaf/kram

2011-03-10 @ 08:28:02
Postat av: felicia

det kommer gå bra linda <3

du klarar detta det vet jag!

hälsa lill flisan också!

massa kramar

2011-03-10 @ 18:35:36
URL: http://ffilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0