Idag är det segt på riktigt....

Men tankarna går på hög varv, försöker hitta lösningar och ideer.
Försöker komma fram till hur jag ska lägga upp saker och ting och vart jag ska vända mig?
Hur det än är kommer jag absolut inte kunna vända mig till ett privatsjukhus för dom pengarna finns inte.
Och ni som följer mig vet ju att mitt hem sjukhus är det ingen ide att vända sig till då dom inte bryr sig ett skit...
Har ni ngr tipps om ett sjukhus som ni upplever har lyssnat och hjälpt er?
Kanske ngn därute har sökt för just det jag behöver hjälp med, komplikationer efter en gbp operation.
Undrar om det finns ngn kirurg därute som är lyhörd och duktig på gbp operationers baksida...
För jag är ett vandrande exempel på hur illa det faktiskt kan gå, det kan ju gå värre, vet ju en hel del som det gått ruggigt illa för och jag vet oxå om dom som idag inte lever eftersom dom inte orkade mer.
Det blir nog så tillslut om man har såna komplikationer och ingen lyssnar och dom bara vifftar bort problemet och vill ha det till att man som patient hittar på eller att det är psykiskt, när allt igentligen är tydligare än tydligast på att det faktiskt är somatiskt.
Jag skulle behöva hitta lite go i mig, lite ork att vilja kämpa för min rätt att få vård... men den sinar i stället och det känns som om hoppet nästintill är utdött...

tänk vad roligt det kunde ha varit om jag faktiskt kunde skriva att det är en bra dag och att pusselbitarna äntligen börjar falla på plats...........
Men än är inte min resa slut och kanske kan jag en dag faktiskt få berätta för er att jag fått hjälp, men den dagen är inte idag och inte heller i morgon............

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad sägs om Aleris som är experter på detta och gör 5 GBP på en dag. När jag låg inne så var där andra med tarmvred osv som fick riktigt bra hjälp. Det skadar inte att ringa till dom o berätta om din historia o som sagt du är ju döende så det är AKUT!! Dom verkar ha svar på det mesta. Jag åkte in till Lund akut samma dag jag kom hem för tarmen hade inte kommit igång o min läkare Sven Fredriksen kom tom dit o tittade på mig o pratade med personalen och den mannen fick respekt av dess like. Man kände sig så omhändertagen...Aleris ligger på flera ställen i landet oxå o de har ett avtal med region Skåne. Skadar inte att försöka du har inget att förlora. Lider så för din skull när jag läser din blogg Håller tummarna för dig!

2011-12-05 @ 20:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0