Ang vad man får veta ang komplikationer...

Någon skrev att hon fått veta allt negativt med dessa operationer men jag fick inget veta eller jo....
Jag fick veta att man kunde få dumping och att man kunde få en stor blödning i och med operationen men då fanns dom på plats så dom kunde åtgärda det, sen prata dom om att man ev kunde få tarmvred men det fick jag veta ngt år senare.
Jo att man givetvis inte kunde äta så mkt som innan.
Men sen sa dom att man inte skulle kunna kräkas utan att man då fick härda ut illamåendet i stället.
Nu är min fråga till er om ni fick veta följande för när jag gjorde min och innan då jag fick info detta va 2006 så sas det inget om detta, tycker det är för jävligt om komplikationerna berättas enbart på vissa sjukhus... alla har rätt att få veta ju... därför är jag nu nyfiken på vad ni fått veta och vad dom utelämnat så berätta gärna.

Fick ni veta att det kunde bli så att ni inte skulle kunna äta ngt?
Att ni kunde svälja ner maten men sen skulle den "fastna" vilket gav sjukliga smärtor?
Att ni dagligen kunde få kräkas?
Att varje dag kunde bestå av sjuka smärtor så för att kunna ens stå upp skulle ni va tvugna att ta morfin?
Fick ni veta att det kunde sluta med att ni svalt ihjäl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0