Haft riktig blogg torka... men ska försöka komma tillbaka nu

Varje dag har jag tänkt att jag ska skriva, men sen har de runnit ut i sanden..
Jag har varit så focuserad på mig själv och familjen att jag lagt bloggen åt sidan.
Jag har fått prioritera och då föll skrivadet bort och det är sammtidigt synd för jag vet vilket behov jag har av att skriva.
Jag kommer berätta för er hur tiden efter open har varit, både och somatiskt.
Men jag har bestämt att denna blogg ska handla om annat som rör mig oxå och inte enbart kroppen..
Nu är det ju så att saker jag gör, eller klarar av att göra hänger ju helt på kroppen så ja det blir väl mkt kring det oxå..
Funderar på att ha en låst avdelning oxå, men har inte bestämt mig ännu..
Önskar jag va duktigare på dator o internet så jag hade möjlighet att göra om bloggens utseende, lägga up det annorlunda.
Men jag vill ju ha kvar besöks räknaren och så fort jag ändrar bloggens utseende så försvinner den..
Så för tillfället får det se ut så här =)
Men som sagt jag ska verkligen försöka skärpa till mig.. behöver börja lägga in lite kort oxå för jag vet själv när man följer en blogg att det är lite roligare om det finns kort...
Nu vet ni att jag lever och jag kommer skriva idag om tiden efter operationen och hur det har varit hemma osv...

Kommentarer
Postat av: \majja

Vad skönt att få ett livstecken från dig, jag har tänkt så mkt på hur allt har gått och undrat hur du mår.

2012-12-06 @ 13:14:09
URL: http://1och0.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Du gör så gott du kan och det räcker långt tycker jag.Kramen(igen)

2012-12-06 @ 15:07:05
URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: kati

hej,

galet va härligtt att få en uppdatering :)
underbart :)

kram

2012-12-06 @ 15:51:58
Postat av: Åsa

Härligt att höra att du är hemma igen , hoppas verkligen att du hittar skriv lusten igen ,
God jul
Med vänlig hälsning, Åsa

2012-12-07 @ 12:23:04
URL: http://asany.blogg.se
Postat av: Linda Wernersson

Hoppas allt går bra för dig och att du känner dig bättre. Hoppas verkligen att du kan få en lugn och skön jul hemma med familjen/kram

2012-12-11 @ 19:14:10
Postat av: Mille

Hej Linda!

Har varit dålig på att kommentera dina inlägg men jag har precis som du haft "torka". Jag har dock läst din blogg varje dag men inte hittat så mycket nytt.
Nu när du skriver att du "ska försöka skriva igen" vore det roligt att få följa igen. För min del så får du skriva om precis vad du vill och ibland kan det vara "roligare" även för dig själv att försöka fokusera på något annat. Mig spelar det ingen roll.
Jag tycker du gör ett jättejobb med din kropp och att du framför allt ORKAR kämpa för hjälp och att du äntligen fått "upprättelse" med dina besvär, att läkarna äntligen tagit dig på allvar.

Hoppas att du kan ta dig genom julen och att du kanske kan få i dig lite av julmaten.
Jag är inget proffs men försök att äta det som magen gillar bäst t ex kokt mat och försök undvika stekt mat, mjöl och mjölk mat. Lite som när man har/haft magsjuka. Du kanske redan vet detta och jag är ingen person som pekar med hand/fingrar så du får ta det jag skriver här ovan vad gäller mat med en "klackspark", jag bara tänker på dig.

Ha en riktigt God Jul!

Hälsningar
Camilla

2012-12-18 @ 09:16:55
Postat av: Ellinor

GOD JUL

2012-12-23 @ 21:13:42
URL: http://elligrta.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0