En uppdatering...

Nu ska vi se vad denna dag har gett...
Mamma har suttit i telefonen mest hela dagen.
Sjuktaxi är bokat till i morgon, vi ska till kss ta prover och göra den där underbara kontraströntgen... jippi... NOT!
Men jag har bestämt mig, jag ska dricka den, jag kommer få så ont, jag kommer att kräkas, men jag ska ta mej fan göra det så ser dom själva!
Kirurgen vi ska träffa i mars sa ju att om jag inte gjorde kontraströntgen va det heller ingen ide att jag kom på mötet, så jag har ju inget val heller.
Mamma ringde även patientombudet och hon kommer vara med på det mötet, vi kan inte va ensamma, ngn utomstående behöver vara med som extra öron, jag har blivit illabehandlad så det räcker nu verkligen!
Sen nu i kväll pratade mamma återigen med smärtläkaren, han blev så upprörd på akutmottagningen, han tog läkarens namn, hon som inte tyckte jag behövde bli inlagd pga att inget nytt tillstött.
Han tyckte det skulle ha räckt med att dom såg hur jag såg ut, precis som dom på beroendeenheten sa.
Han fråga även om han fick ringa den kirurgen vi ska träffa i mars, absolut sa mamma så han skulle ringa han i morgon.
Anledningen till att han hade satt dom alternativen han gjorde i torsdags är pga att han kan inte hjälpa mig i dagsläget med smärtlindring för jag är i för dåligt skik, jag är för undernärd!!!
Han förstod varför jag hade skrivit ut mig och han förstod att jag valde att åka till akuten men han förstod verkligen inte deras sätt att hantera det på...
Så det är inte bara vi, det är många som inser hur fel detta verkligen är...
Jag är så trött på att tjata, slåss böna och be för att få den hjälp jag så sjukt desperat behöver....

Skriver i morgon igen.
Tusen tusen tack för era kommentarer och eran stöttning och hjälp, det betyder så sjukt mkt ska ni veta, så återigen tack

Kommentarer
Postat av: Ellinor

BRA Linda,du klarar det!!!Kramis Ellinor

2012-02-20 @ 21:16:17
URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Ylva

Låter ju som det börjar hända lite iaf! Skönt! Lycka till med den där vätskan du måste dricka, ta det för det är och låt sen allt hända som det händer. Smärtläkaren verkar bli till bra hjälp ändå ser det ut som. Lycka till!!!

2012-02-21 @ 07:34:31
Postat av: Milla

Det är bra Linda! Skönt att du kämpar på!. Hoppas det gick bra idag! Krams

2012-02-21 @ 13:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0