Jag vill va rik....

Eller inte rik, men jag vill vara ekonomiskt oberoende typ...
Jag vill att vi ska kunna göra ngt extra skoj då och då, inte varje vecka men någon gång då och då.
Det finns saker jag så gärna skulle vilja göra...
Gå på Lundell när han kommer någonstans i krokarna, med min make.
Åka någonstans, Gbg eller stockholm och sova på hotell/vandrarhem en natt med min make och mina stora barn.
Tänk bara att få lämna hemmet över en dag eller två och verkligen unna oss att göra ngt, gå på stan någonstans, shoppa med barnen gå ut och äta, låta dom köpa ngt dom verkligen vill ha...
Jag är svag och orkeslös men hade vi haft lite extra hade jag tagit mig den orken och gjort det med barnen och min make, bara för att få hitta på ngt skoj och för att jag skulle få känna mig levande, för att slippa vara så "sjuk" en stund..
Varför ska det vara det ena än det andra som sätter käppar i hjulet?
Hela mitt liv har varit så här och jag tycker det är så orättvist ska ni veta..
Tänk om man kunde ge barnen lite extra pengar och åka till Skövde och låta dom handla vad dom ville för dom pengarna, tänk att få se den glädjen i deras ögon.
Dom tjatar aldrig om att dom vill ha det ena än det andra, dom vet att vi inte har dom pengarna, dom förstår och dom klagar aldrig mina älskade barn vad skulle man göra utan dom?
Så känner ni att ni har lite pengar som ni inte vet vad ni ska göra med så finns ju alltid jag ;)

Det är swedbank.
Mitt namn ;) = Linda Söderlund
Kontonamn = trasdockanlinda
Cleringsnr = 8299-0
Kontonr = 914232660-3

(jag vet att det är pinsamt, men ibland måste man be om hjälp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0