Jag VISSTE det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det va ingen som helst ide att åka till akuten idag, för det va inte ens säkert det fanns ngn kirurg där.
Min mamma blev hänvisad till att ringa kirurgmottagningen i morgon i stället.
Hur det än är hur många tårar som än runnit så va jag berädd på att åka.
Det blev en sån panik och ångestfylld stund att magen tog säkert för mkt stryk av den inre stressen, trodde jag skulle dö... men med medicin är jag nu okej.
Men det sker hela tiden bakslag, jag va så inställd på att åka, fast jag igentligen visste att dom skulle säga att det inte va någon ide, men jag blir så ledsen.
Och min mamma sa ju precis som det va hon förfinar ju inte sanningen, men ändå va det ingen ide att åka in..
Antar att det kommer bli samma med kirurgmott i morgon dom kommer oxå säga nej.
Ni säger att jag har undanflykter för att slippa åka in trots att jag sagt som det varit.
Visst jag har säkert undanflykter, har det som en försvarsmekanism, för när jag släpper det blir besvikelsen för stor att hantera när dom säger nej, som idag, nu...
Så jag blir hemma, ytterligare dagar kommer gå och säkert veckor oxå..
Vi får se jag meddelar er vad kirurg säger i morgon

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Men egentligen är det väl bara att åka in till akuten, jag hade inte ringt innan utan låtit de ta hand om mig när jag kommit in... Många kramar till dig! Lisbeth

2012-02-12 @ 13:24:54
URL: http://minresamot.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0