Just nu, just denna stund....

Vill jag inte mer, jag orkar fan inte mer....
Vill inte ha ont, vill inte kräkas.
Vill inte att det ska kännas som om jag dör bara av att gå upp för trappan till övervåningen...
Jag vill leva inte bara vara levande, jag vill orka, skratta, leka....
Jag vill gå på upptäcksfärd med barnen, ha picknick i skogen...
Jag hatar denna jävla skit operation, och jag hatar sjukvården som blundar för mina problem för att dom inte tar sitt jävla ansvar.
Varför utbildar man sig inom vården om man inte har känslor, om man inte vill hjälpa mäniskor, jag förstår verkligen inte, kan ni inte förklara för mig?
Jag är bitter, ledsen och arg....
Och just nu, just denna stund känns allt bara käpprätt åt helvete!
Hittar inte viljan/orken till att föra denna kamp vidare...
Undrar om jag kommer ge upp.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0