Kanske det inte är så illa....

Misstolka nu inte detta, för återigen vill jag påpeka att jag inte är dum i huvudet.
Så jag vet att mitt liv är illa eller ja att kroppen är illa, men tänk om det inte är SÅ illa?
Värken i mage och tarm är ju en annan femma och det har jag ju smärtläkaren till för.
Men detta med mitt mat och vätske intag, kanske jag bara behöver acceptera läget?
kanske det är ngt jag blir tvungen att leva med?
Jag får ju trotts allt i mig lite.
Det som funkar något så när, funkar säg 5gånger av 10 och det är ju skit bra, och det som funkar är:
Isglass (saftis),
kaffe med lite mjölk,
någon klunk dricka då och då,
lite fil och flingor (kanske en halv dl) samt någon choklad bit då och då.
Så på det stora hela får jag ju trotts allt i mig en del, det kanske räcker så?
Kanske gnäller jag på tok för mkt när det bara är att gilla läget och lära sig att leva efter det som fungerar ibland?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0