Kommentar

Jenny om Min Fredag...:
Shit vad du tjatar om den där datorn, det är nästan som att du kräver pengar av dina bloggläsare. Väldigt märklig taktik med hot och offermentalitet. Ni menar jag inte att det inte är synd om dig för det är det. Men det där med datorn har gått lite överstyr.

Hoppas du får hjälp snart, ja med din hälsa förstås/ j

Men shit varför bryr du dig då? Eftersom det är min blogg får jag ju tjata om vad jag vill eller hur!?
Jag vill verkligen ha en mini pc och är i sjukt behov av en och om jag vill upprepa det hundra gånger lär jag ju få göra det och hur i helvete skulle jag kunna kräva ngr pengar från någon läsare, allt är frivilligt eller hur.
Du verkar ju störa dig på så mkt i min blogg så man kan ju undra varför du valt att fortsätta läsa den?

Ylva :
Jenny, var glad att det inte är du som behöver be om hjälp på det sättet Linda måste eftersom försäkringskassan dragit in hennes ersättning.

Jag har inte levt det liv Linda lever så jag passar mig väldigt noga med att tycka någonting om vad som skulle vara henne till hjälp. Hade jag haft pengar hade jag köpt en till henne.

Man måste få önska lite lyx även om man är på botten. Sen tror jag iofs inte att datorn är en lyx för Linda utan en överlvnadshjälp.

Ylva:
Tack för dina ord.
Jag fick mkt skit från många som menade att det va smaklöst och enbart tiggeri när jag la ut kontonr i hopp om att kunna köpa en blogg dator eftersom denna snart inte fungerar mer.
Men jag har nu tagit bort sådant jag skrivit om att jag är i ett stort behov av en dator för folk verkar inte förstå.
Funderar på eftersom denna dator hänger på en skör tråd och snart kommer man inte kunna få liv i den, jag drömde ju kanske genom bloggen att jag skulle kunna få ihop till en dator men så va inte fallet så frågan är om jag ska kanske lägga ner bloggande?
En ny blogg dator handlar inte om lyx för mig precis som du skriver det är en överlevnadshjälp för mig, idag är en sån där dag då tårarna bara rinner och allt är så hopplöst.
Men tack för din förståelse Ylva <3

Kommentarer
Postat av: Katja

Var inte mitt inlägg bra? Skrev jag ngt dumt? :'0(

2012-02-04 @ 16:08:54
Postat av: Åsa

Funderar runt detta med datorn !

Hur mycket saknas för att du ska kunna köpa dig en rosa mini pc?

För lite har du väl ändå fått in av Goa blogg läsare ??

Å nej jag tycker absolut inte att det är osmakligt av dig , att våga be om hjälp ! Det kallar jag för mod!

Hoppas innerligt att du får ihop till denna !!

Så ta inte bort konto info ! För från mig kommer det en slant när lönen finns på mitt konto !

Kram

2012-02-04 @ 23:43:28
URL: http://asany.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej Åsa.

Det saknas rätt mkt om jag ska köpa en ny dator =(

Har fått in 1200 av goa blogg läsare, vilket jag tackar så mkt för =) Kram Linda

2012-02-05 @ 08:07:50
URL: http://trasdockanlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0