Snart den 16de..... Äntligen!!!!

Ska ju till Falköping den 16de, längtar verkligen dit, han är bra han lyssnar.
Jag/vi alla hoppas så på ngt fast jag vet inte riktigt på vad.
Men om han skriver en remiss för en second opinion till sahlgrenska, gärna en akut för jag känner att jag eller ingen av oss orkar vänta i veckor.
Fast frågan dyker upp gång på gång, Göteborg eller Skövde?
I Gbg är jag helt ensam, jag har ingen, och skulle det vara ngt så kan ingen komma på 20min eller jag kan inte åka hem på samma tid.
Hur ska man göra?
Ensamheten skrämmer mig så enormt och tanken på att vara så långt borta från min familj kan göra mig panikslagen, samtidigt behöver jag hjälp och jag behöver bli rättvist behandlad och tror jag KSS kan behandla mig rätt?
Eller kommer det återigen ske en massa saker?
Undrar ofta om ångesten kommer vinna och jag inte vågar åka till gbg utan det blir skövde i stället.
Återigen varför kan inte ngt vara enkelt?
Och varför måste man vara en av dom som blivit drabbad med ångest?
Är det ngt som verkligen förstör för mig så är det faktiskt ångesten, det är den som får mig att stanna kvar i tryggheten, i mitt hem....

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Vi löser det.. jag får bosätta mej hos dej om VI får till Götet.. Älsklingen min fixar allt i hemmet.. Djur osv.. Så jag kan vara med dej.. ;) Viktigast är nu att du kommer in.. SES i MÖRA torsdag.. Värmer upp bilen så drar vi.. KRAM KRAM

2012-02-15 @ 09:00:42
Postat av: M

Du har en väldigt god vän i Marie-Louise verkligen.. hoppas det går bra imorgon och att du kan få något som helst besked som kan ge dig lite hopp.



Jag letade efter inlägget där du skriver vad din PC kostar, men hittar det inte. Hur mycket var det den kostade?

Jag surfade runt lite och såg lite sajter som har helt ok priser, så du kan jämföra med Mediamarkt. Det är ju inte säkert de är billigast liksom.

2012-02-15 @ 11:18:39
URL: http://1och0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0