Fredagen...

I fredags fyllde min lilla Mysan 3år <3 jag hade fixat paket så hon och hennes pappa skulle komma <3
Jag hade då inte sett henne på 14dagar mitt lilla hjärta.
Det va såååå mysig att ha henne här, men jag kan ju ärligt säga att den seperationsångesten jag fick när dom åkte va vidrig och tårarna bara rann.... vill ju va med min familj...

När vi ska gå ut och vänta på bussen kom kirurgen och prata lite..
Det visade sig då att detta med uppsala skulle ske om typ 6-7månader, jag fatta inget helt plötsligt.
Jag har varit så knäckt haft sån ångest för vad?
Han sa att vi gör som planerat.
2 Doser järn, fick en i fredags och ska få en idag.
Sen nya prover i veckan och vecka 13 sätter dom in en peg.
När jag lärt mig hur jag sondmatar mig och man ser att peggen fungerar så får jag åka hem.
Sen behöver jag gå upp 15-20kg och efter det blir det operation för att åtgärda det fel dom hittat och även se över om det finns ngt annat fel som inte synts på röntgen.
Sen så får vi se hur det går men den operationen är ju som sagt inte aktuell än på ett tag då jag måste bli starkare och öka i vikt.
Sen vet jag inte varför jag ska till uppsala när allt annat är klart?
Injektionerna slutade dom med i tisdags så om jag nu är abstinent på dom så har det ju gått över på 6mån...
Nu får jag ju min smärtlindring kl 07.00 och kl.19.00, decontin tror jag den heter, en morfin liknande tab och den håller smärtan lindrig så i stället för att ha sjukligt ont så är den stabil, jag har ont men jag kan andas och jag klarar av den smärtan.
Annars fortsätter det som vanligt med näringsdropp om natten...
Tack för alla era goa kommentarer, dom behövs..
Kram från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0