Vet inte vad jag ska säga...

Det känns som om efter varje gång man tror man klarat sig och man har för tusende gången orkat resa sig upp igen så sparkas man omkull igen, och för var gång blir jag svagare och jag vet inte om jag verkligen kommer kunna resa mig igen... de är tufft.
Vill berätta för er om tisdagens möte, om vad som sas och om hur jag sprang ut ur rummet i tårar och total chock, men vet inte om jag vågar...
Det finns ju den där lilla delen av er läsare som läser sen hittar man på en egen del och sprider ut den... man säger saker om mig och mitt mående som är så långt ifrån sanningen man bara kan komma, man läser och hittar på en massa som man sen säger till mina barn, och dom behöver inte höra en massa lögner om sin mamma...
Men vi bor i "knutby" och man kan väl inte förvänta sig ngt annat, men hatar att jag inte vet vad jag vågar skriva i min blogg =(
Ska fundera o se om jag är tuff nog....

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag tycker synd om dig! Du har det tillräckligt tufft som du har det än att andra ska få göra det värre. Tyvärr finns det alltid sådana människor.

Jag förstår om du vill hålla inne med saker för dig själv men måste säga att jag är väldigt intresserad av hur det går för dig. Försök att fokusera dina tankar på det du kan förändra och vad som kan bli bättre och att alla vill dig väl. Försök lägg alla tankar på sådant du inte kan förändra och sånt som redan är gjort åt sidan. jag vet att det är svårt och lätt att sitta här och säga men jag vet att när man mår dåligt så är det lätt hänt att tänka bakåt istf framåt.



kram

2012-03-17 @ 09:17:45
Postat av: Anna

Jag tycker du ska våga berätta, visst är det oändligt nesligt att folk hittar på saker och tycker och tror massa om hur du har det.

Men kanske kan det pga den orsaken vara läge att lägga alla korten på bordet så att säga, att öppna upp dig fullt ut i bloggen, jag tror och hoppas ju att de flesta som läser din blogg är stöttande i det du går igenom, och den nesliga del som hittar på och gör livet svårt för dina nära och kära, får ju mindre chans att spekulera och hitta på saker om dig om du lägger alla korten på bordet.



Tyvärr är det väl så att det finns folk till allt, och att gå på dina barn förstår jag inte alls hur man har mage att göra.

Det finns gränser för allt och de som ger sig på barn med nesligheter är så långt ifrån den gränsen att de borde skämmas.

Tyvärr är det så att vissa människor saknar filter mellan hjärna och mun.

2012-03-17 @ 15:05:16
Postat av: doris

behöver du skriva av dig tillnågon och inte vill skriva på bloggen, så mailaomdu vill, du ahr min mail. kramtill dig

2012-03-17 @ 20:56:50
Postat av: Karlsson

Tänker på dig gumman... Hoppas Astrid kommer hem när du kommer hem o ropar på henne.. ja har inte sett henne heller.. KRAM

2012-03-17 @ 21:23:26
Postat av: Elwynn!

Stå på dig gumman!

Du är en tuff fighter av dess like!

Du är fan VÄRD allt det bästa!

Tyvärr finns det idioter överallt o synd nog är inte den sista född ännu!

Vill jätte gärna veta hur det går för dig gumman!

Du vet vart jag finns på Fejjan om du behöver prata av dig

Kramar

Linda E S

2012-03-18 @ 04:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0