Så mycket som hänt

Förlåt att jag varit bort igen men det har varit så sjukt mkt med mina tankar att jag inte velat tänka på allt som sagts till mig på sjukhuset m.m så då har jag valt att välja bort mina kroppsliga problem, men känner nu att det är dags att skriva ikapp sig.

Besviken på så många mäniskor runt mig, vissa har försvunnit och vissa har kommit till, sen finns det ett par som jag saknar så sjukt mkt men vet inte varför dom bara försvann...
Jag finns ju här och är aldrig längre bort än ett sms...
Men jag orkar inte "jaga" och jag tvingar ingen att ha kontakt heller..
Mer om detta sen...

Livet blev inte som man tänkt sig =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0