besök...

har haft lite besök redan :-)
maken har ju kommit ngr timmar varje kväll..
sen i tisdags dök rebecca upp utan för varning... blev glatt överaskad, tyvärr blev de bara en kortis för hon va här på sin rast.
men även denna gång fick jag en skyddsängel av henne såå otroligt vacker.. jag har fått tre skyddsänglar nu en vid var tillfälle jag legat här den sista tiden.. gullig hon är <3

igår va fina johanna här och höll mig sällskap en stund. så trevligt hon fick köra omkring mig i stolen stackars :-P
sen hade hon oxå med en sak men den är duper hemlig ;-) det yackar vi henne så massa för <3

ikväll kommer anders med felicia hit weee....
de är ju inte min vecka så jag blev så glad att hon fick komma en sväng men eftersom man måste passa bussar blir de bara en kortis...
men bättre än inget <3

i morgon kommer mamma och rasmus, hoppas dom iaf kan stanna lite längre <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0