torsdag....

har haft de jobbigt i natt o ont.
igår sänkte dom edan (ryggbedövningen) först från 12 till 10 och sen ner till 8.
försökte äta en annan youghurt senare på kvällen men de gick inte så bra då jag fick ont sen försökte jag dricka grönsaksbuljong men fick ont av den oxå :-\
idag kl 8 stängde dom av edan sen fick jag oxynorm i stället + oxycontin... men för en stund sedan fick jag be om mer för satan i helvete vad ont jag har nu :'( hoppas de släpper lite iaf snart!!
dom tog även bort katetern så skönt att slippa alla slangar...

lite häftigt är det att kunna dricka vatten igen ;-) hihi såååå länge sen de funka så här bra ju...
har ätit drömyoughurten oxå den funkar oxå...
men vi tar en dag i taget....

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Backa tillbaka tiden och se dig själv som absolut nyopad GBP,för mig var det fyra veckor flyt och fyra veckor pure(vet att inte alla har så numera),minns att det tog över 1 timme att få i mig en halv banan*ler*.Ta det lugnt tjejen...Vatten är gott och viktigt,jösses vad jag längtade efter att dricka mig otörstig,dessutom smakade allt konstgt i början...Nu kan jag halsa en halvliter på några minuter!!!

2012-11-08 @ 13:20:42
URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Maria Jallow

Åh, aj, neeej, inte ont! :( Men jag tänker också att först och främst är din kropp så ovan att få i sig något så den får en liten chock och därför gör det ont, plus att du är nyopererad och som läkaren sa själv innan, du hade massor med sammanväxningar så jag tror och hoppas det ger sig. En dag i taget som sagt! Men jag märker att du ändå verkar försiktigt optimistisk! Kraaam!

2012-11-08 @ 19:40:20
URL: http://startarom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0