dagarna går

jag är med mina barn så mkt jag kan och sä mycket dom vill.
dagarna går fort och det är tufft, jag är rädd för operationen men försöker att inte tänka på den men de går inte så bra :-\
Om jag ska vara ärlig så har nog psyket aldrig varit så långt ner som de är nu...
Jag är på botten o kämpar för att andas :-(
jag vet att jag e dålig på att skriva men ska försöka bättra mig....
sen har jag fått min gubbe att blogga när jag opereras och dagarna efter så ni kommer va uppdaterade då med :-)
nej ni nu har jag tagit min smärtlindring så nu ska jag ta min välling och jag och min stora tjej ska baka bullar :-)

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej Linda. Har under några dagar läst din blogg och är väldigt tagen. Hade läst en del innan men inte från början. Jag hoppas verkligen att du orkar och att nästa operation lyckas. De borde gå igenom dig varje mm i magen. Du är stark som inte ger upp! Fortsätt kämpa för DIN skull och för din familjs skull. Och för alla andra opererade där det inte gått så bra. Kram och Lycka till/ Helen

2012-10-17 @ 18:53:25
Postat av: Katarina

Kära fina du,
Jag är så ledsen att läsa att du haft det så jobbigt med smärtor och en misslyckad GBP. Du har skrivit på min blogg och jag vill gärna att du hör av dig till min mail om du vill dela dina tankar med mig. Var rädd om dig.

2012-10-17 @ 19:11:09
URL: http://viktigalisa.wordpress.com
Postat av: Ylva

All kärlek som finns till dig! Ska tänka på dig och din familj, önskar att set ska vända för er. Hoppas operationen kommer bli ett steg framåt.

2012-10-17 @ 19:12:05
Postat av: Ellinor

Bra att du gör vardagliga saker.Kramen

2012-10-17 @ 20:53:09
URL: http://elligrta.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0