i morgon...

i morgon ska jag skrivas in för kommande operation och förhoppningsvis får jag veta vilken tid operationen blir på måndag men tror man vill starta tidigt då de är en långdragen operation :-(

för er som inte hängt med så har jag fått bekräftat att mina fel aldrig va psykiskt så nu ska dom försöka åtgärda dom.

så på måndag ska dom öppna upp magen för att försöka komma åt magsäck för att åtgärda den sen även ta sig upp till fickan dom hittat för att förminska den.
problemet med mig är att jag opererats så många gånger i magen att jag nu har enormt mycket sammanväxter och ärrvävnad som är svår att ta sig igenom.
det va tom väldigt svårt att sätta gastrotuben på mig, något som ska vara relativt enkelt igentligen.
så det finns inga garantier att dom kan åtgärda felen denna gång och det kan även göra så jag får stomipåse.
men jag måste hoppas för min skull att dom klarar det.
jag vet att min kirurg är väldigt duktig på det han gör så även om jag tycker hans bemötande varit illa så är jag ändå riktigt glad att han utför operationen.

ja ni fortsättning följer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0