stark?

många säger att jag är stark...
stark som öppet skriver om allt som händer mig alla jobbiga tankar som medföljer en trasig kropp.
men vet ni? jag skriver inte ens hälften av alla tankar jag har för jag vågar inte, för ni skulle aldrig förstå dom.
och jag är allt annat än stark...
jag finns men är ett vrak... känns som om jag går runt och är ett skal för att ingen ska se den trasiga person jag faktiskt är.
hur mina nära stått ut år efter år förstår jag inte kanske för dom kännt att dom inte haft ngt val..
denna vecka som kommer lär va total kaos.
alla är nervösa och vad mitt inre är går inte att förklara i ord...
men jag andas och det är vad jag kommer försöka göra denna vecka oxå....

Kommentarer
Postat av: Karlsson

Älskade Linda!
Du är den STARKASTE person som jag någons har träffat. Du har sån kämpar glöd så det finns inte.. Även om du inte själv ser det så har du det.. Och du har ett HJÄRTA av GULD!
Min älskade Linda... <3

2012-10-29 @ 19:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0