Jag är ett vrak...

Mitt liv är förstört.
Operationen förstörde mitt liv och i januari har det gått 6år, i 6år har jag kämpat att försöka få vård, jag har blivit kränkt gång på gång, dom har knäckt mig tusen gg, dom förnedrade mig när jag vägde 46kg med smärtor från helvetet jag hade då smärtlindring och i stället för somatisk sjukvård som jag behövde jag behövde näring och hjälp jag orkade ju knappt ta mig från soffa till toa och vad händer?
Dom sätter mig på beroendeenheten i stället =(
Jag fick en påse näring där det va ordinerat.
Jag va där från fredag till söndag, totalt knäckt..
På söndagen säger personalen att jag ska inte vara där, och att dom kunde inte hjälpa mig för jag va ju inte beroende, jag va sjuk i kroppen och det va en helt annan sak.
Läkaren där sa att jag skulle till akuten på sjukhuset där jag hör hemma, jag åkte dit helt slut knäckt o ledsen.
Väl där när jag får träffa läkare så säger hon bara att det fanns inget dom kunde göra så jag kunde åka hem...
Dom dagarna gick jag ner 4kg till.
Hela denna historia alla dessa år är som en dålig film, för detta händer inte... så sjukt.
Och så många som blir behandlade likadant efter en gbp op.
VARFÖR VILL DOM INTE TA ANSVARET NÄR DERAS PATIENTER FÅR KOMPLIKATIONER????
Varför blundar dom för oss??
Och framförallt varför ökar dom operationerna, så många görs nu mer i veckan att man blir mörkrädd, usch...
Mkt jag inte kan skriva här just nu, men jag vet inte alls vad som händer efter 4-6v...
Men jag kan lova er att det blir inte posetivt, jag ska som sagt fixa en gäst skrivare som håller er uppdaterade under tiden.
Jag är ett vrak, jag är inte jag, jag bara gråter får äta mediciner för att orka andas, så jävla sjukt...
Om ni känt mig innan min operation visste hur jag va alltså min personlighet och hur jag såg ut hur levande mina ögon var och sen såg ni mig nu skulle ni bli oroliga ni skulle inte känna igen mig för jag är inte Linda längre jag är ett tomt skal som bara existerar men jag lever inte längre o har inte gjort på många år....
Så tänk er för innan ni gör operationen detta kan hända er oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0