Huden...

Jag har ju alltid varit som störst på magen så nu hänger det ju till förbannelse där, jag har inte modet att lägga ut bilder på hur jag ser ut idag, men kanske det kommer =P Jag har problem med huden på magen, inte att det blir sår eller så men jag får ont, ligger jag på sidan är det ju som en skid backe med huden och det känns som om allt inuti åker med, tarmarna framförallt. Det gör så ont, höfterna värker, och min hållning när jag går är inte bra så ryggen blir lidande och eftersom jag har problem innan med den så blir det ju inte bättre. Så jag har kommit till den punkten att jag måste se om jag kan få ta bort det. Kanske jag kan slippa lite av värken då? Så jag måste se om jag kan få komma på bedömning och skulle det vara så att jag blir godkänd så är det bara att sluta röka =) Mina kirurger jag haft på KSS har sagt att det inte ska vara ngr problem att få igenom det bara jag slutar röka. Så det ska jag nu kämpa för... Återkommer om detta...

Kommentarer
Postat av: \majja

Tips! Min svägerska har börjat med dessa och hon är supernöjd! Hon använder fortfarande den varianten med nikotin, men hennes kusin använder helt utan eftersom hon har ambition att sluta helt.
Min svägerska vill mest bara dra ned på de skadliga ämnena.. men har kvar vanan och allt annat som räkningen medför. (Vi andra hoppas och håller självklart tummarna för att hon faktiskt klarar att sluta helt framöver, men tills dessa är vi skitstolta att hon vågat testa dessa och får det att funka bra!)

Det jag pratar om är elektroniska cigg! ;)
Det kommer rök (vattenånga) och det t o m lyser i änden på dem. Finns både med vanligt utseende eller en elegantare variant i blått.

http://www.vaepe.se/models/lounge-access/lounge-access.html

2013-02-07 @ 12:13:35
URL: http://1och0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0