kan inte släppa tankarna

jag börja fixa en massa i hemmet allt för o inte tänka...
men så fort ja sätter mig är tankarna där igen och tårarna är på väg...
nu är nog den värsta tiden på dygnet, lilltjejen sover o dom stora går o lägger sig... lugnet tar över hemmet o det är tyst.
det är nu tankarna om hur värdelös jag känner mig kommer o hur skit allt är...
var tog jag vägen o vem har jag blivit?
känns som om jag är ett tomt skal... någon som kämpar enbart för att finnas för dom som behöver mig.
men jag mår skit!! bokstavligen.
jag vill vara levande oxå inte bara leva.. jag vill göra allt det där jag hade planerat men fortfarande 6år senare inte kan för jag är för trasig...
va fan det skulle ju inte vara så här :-(
och varför kan jag inte bli fixad jag förstår inte.. jag gör inte det.
det gör ont i hela mig när jag tänker på det jag är så ledsen, besviken o bitter och jag vet att det inte hjälper och det får mig inte frisk..
men vad ska jag göra då?
jag får panik för jag orkar inte ha de så här... jag vill inte ha de så här.. fan!!
kommer jag för alltid vara en trasdocka ingen kan laga??

Kommentarer
Postat av: Mariadottir

Det är en klen tröst men sänder dig styrkekramar.
Önskar det fanns något sätt jag kunde hjälpa dig på.

2013-03-20 @ 15:22:41
URL: http://mariadottir.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0