Tittar ofta in här...

Men det stannar på det... Jag loggar in sen stirrar jag in i det tomma intet och har inte en aning om vad jag ska skriva. Det tar lixom stop, fingrarna slutar knappa och inget blir skrivet. Kan sitta ett bra tag o inget blir printat iaf och det slutar med att jag loggar ut från bloggen och ingen uppdatering har gjorts. Förut skrev man för glatta livet nu står allt stilla, tankarna vill inte hamna i skrift och jag vet varken ut eller in =( Dagarna går och jag mår väl igentligen betydligt sämre än jag visar utåt, jag stänger in mig i mig själv. "knappen" bråkar som vanligt och nu får jag "tappa" den på vätska flera gg per dag. Ringde kirurg idag för det gör ont, innan jag tömmer den så spänner det, värker och jag mår så illa... Sköterskan förstod att jag kände så och att jag vart illamående, för det ska inte vara ngt där och när jag kopplar på slangen så ska det ju vara en envägs port, alltså jag ska kunna trycka in saker men när slangen kopplas på ska det inte rinna ut ngt. Hon skulle lägga in meddelande till kirurgen iaf, men under tiden va det okej att jag tappade. Har en preliminär tid dit nu i mars, får ju hoppas att det mötet kan ge mig lite svar, finns ju ingen behandlingsplan alls... Så som alltid skrevs jag ut utan någon direkt uppföljning. Men jag kämpar på med maten men just nu är det lite svårare då jag mår så illa hela tiden. Men jag håller en rätt okej vikt, pendlar mellan 65-70 ungefär, men det innebär iof inte att allt är bra. Kosten är åt skogen och äter inte rätt för fem öre o de vet jag, men äter de jag inte blir dålig av. Kaffe har jag dragit ner på rejält, men får inte i mig så jätte mkt annan vätska tyvärr. Håller även på att sänka annan medicin som gör att jag svullnar så man får väl se hur allt är då det är helt borta. Ska börja få b12 igen nu har det varit ett sjukt långt uppehåll på den oxå. Sen ska det tas prover för att se hur värdena ser ut, jag är väldigt trött och orkeslös igen så ngt är det ju. Har valt att inte hålla till på fb, orkar inte, så jag är nog mest på instagram under samma namn trasdockanlinda Annars så skriver jag här då fingrarna vill printa ngt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0