Ledsen och Besviken...

och varför skulle de ha varit annorlunda denna gång?
Kirurgen ringde inte idag heller, och jag trodde kanske att han skulle gjort det, jag vet att de e idiotiskt att hoppas men jag gjorde det, trodde chansen att han skulle ringa va större då det är min mamma som ringt dit och tagit över kampen..
men inte då och det är ju som vanligt jag vet men fan jag ville ju veta om dom sett ngt på röntgen, han hade bara behövt säga att ja de finns ngt där eller nej vi kunde inget se...
men återigen lämnas man i ovisshet och det gör det ju inte lättare och inte heller smärtorna mindre...
Fan rent utsagt... orkar inte....

Kommentarer
Postat av: Ellinor

kramar om och pussar godnatt!

2011-02-25 @ 22:35:04
Postat av: Ellinor

kramar om och pussar godnatt!

2011-02-25 @ 22:35:33
Postat av: Lisa

Lilla gumman. Vad jag blir arg för din skull.. Fy vad dåligt av dom att inte kunna ringa.. Styrkekramar till dig! Tänker på dig..

2011-02-27 @ 06:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0